Telefonos ügyfélszolgálat

Tisztelt Ügyfeleink!

A KÖZSZOLG Nonprofit Kft. 2014. április 1-jétől új szolgáltatásként önálló telefonos ügyfélszolgálattal is ügyfelei rendelkezésére áll.

A telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat a személyes ügyfélszolgálattal egyidőben az alábbi táblázatban szereplő nyitva tartási időben hívható:

Ügyfélfogadási rend:

Hétfő:

08:00 – 12:00

Kedd:

08:00 – 12:00

Szerda:

08:00 – 12:00

Csütörtök:

08:00 – 20:00

Péntek:

szünnap

 Telefonszám: 06 - 89 / 777 - 990

A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések minden esetben digitális rögzítőeszköz segítségével rögzítésre kerülnek. A rögzített hívások 5 évig kerülnek tárolásra. A rögzített beszélgetések ügyfélkód alapján a tárolás ideje alatt bármikor visszakereshetőek. Cégünk a telefonosügyfélszolgálatát a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben foglaltaknak megfelelően üzemelteti.

Adatvédelmi tájékoztató a www.kozszolg.hu / Ügyfélkapcsolat / Adatvédelmi tájékoztató menüpont alatt érhető el.

Telefonon történő ügyintézésre kizárólag a hivó fél minden kétséget kizáró beazonosítása után van lehetőség. Abban az esetben, ha a hívó fél minden kétséget kizáróan nem azonosítható be, úgy kollégánk kizárólag általános tájékoztatást tud biztosítani.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetőség van ügyfélszolgálati irodánkba való ügyintézési időpont foglalásra is.