Telefonos ügyfélszolgálat
Tisztelt Ügyfeleink!
A KÖZSZOLG Nonprofit Kft. 2014. április 1-jétől új szolgáltatásként önálló telefonos ügyfélszolgálattal is ügyfelei rendelkezésére áll.
A telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat a személyes ügyfélszolgálattal egyidőben az alábbi táblázatban szereplő nyitva tartási időben hívható:
Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: |
08:00 – 12:00 |
Kedd: |
08:00 – 12:00 |
Szerda: |
08:00 – 12:00 |
Csütörtök: |
08:00 – 20:00 |
Péntek: |
szünnap |
Telefonszám: 06 - 89 / 777 - 990
A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetések minden esetben digitális rögzítőeszköz segítségével rögzítésre kerülnek. A rögzített hívások 5 évig kerülnek tárolásra. A rögzített beszélgetések ügyfélkód alapján a tárolás ideje alatt bármikor visszakereshetőek. Cégünk a telefonosügyfélszolgálatát a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben foglaltaknak megfelelően üzemelteti.
Telefonon történő ügyintézésre kizárólag a hivó fél minden kétséget kizáró beazonosítása után van lehetőség. Abban az esetben, ha a hívó fél minden kétséget kizáróan nem azonosítható be, úgy kollégánk kizárólag általános tájékoztatást tud biztosítani.
Telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetőség van ügyfélszolgálati irodánkba való ügyintézési időpont foglalásra is.