Közérdekű információk
Közérdekű információk:
1.Juttatásokra vonatkozó információk
Vezető tisztségviselő:
Bordás Ferenc – ügyvezető
pénzbeli juttatás (bruttó): 1 265 000 Ft
végkielégítés mértéke: legfeljebb 6 havi távolléti díjnak megfelelő
felmondási idő tartama: Munka Törvénykönyve szerinti
Választott tisztségviselők:
Dr. Hermann István – felügyelő bizottsági elnök
megbízási díj: 60.000 Ft/hó
Bakos László – felügyelő bizottsági tag
megbízási díj: 30.000 Ft/hó
Böröczky Tamásné – felügyelő bizottsági tag
megbízási díj (bruttó): 30.000 Ft/hó
2.Egyéb információk:
Könyvvizsgáló: Kovács Zoltán
3.Alkalmazottaink és munkaköreik:
Pápa Árok utca 7. szám alatti székhelyen dolgozók száma: 8 fő
Környezet-egészségügy közfeladat: 12
Pápa Szabó Dezső utca HRSZ: 6918 szám alatti telephelyen dolgozók száma:
telep és szállításvezető: 2 fő
adminisztráció: 5 fő
telepi beosztásban: 20 fő
rakodói beosztásban: 12 fő
gépkocsivezető: 9 fő
4. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme):
Bordás Ferenc ügyvezető, gazdasági vezető, ügyfélszolgálati vezető email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. telefon: 06 30/6103015
Tóth Judit hulladékgazdálkodási és környezetvédelmi vezető email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. telefon: 06 30/4573235
Általános közzétételi lista, a 2011. évi CXII. törvény 1. sz melléklete alapján
Adat |
Frissítés |
Megőrzés |
1. |
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
A változásokat követően azonnal |
2. |
A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai |
A változásokat követően azonnal |
3. |
A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) |
A változásokat követően azonnal |
4. |
A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend |
A változásokat követően azonnal |
5. |
Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége |
A változásokat követően azonnal |
6. |
A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai |
A változásokat követően azonnal |
7. |
A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke |
A változásokat követően azonnal |
8. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai |
A változásokat követően azonnal |
9. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye |
A változásokat követően azonnal |
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve |
A változásokat követően azonnal |
11. |
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai |
A változásokat követően azonnal |