Közérdekű információk

Közérdekű információk:

1.Juttatásokra vonatkozó információk 

 

Vezető tisztségviselő:

Bordás Ferenc – ügyvezető

pénzbeli juttatás (bruttó): 1 265 000 Ft

végkielégítés mértéke: legfeljebb 6 havi távolléti díjnak megfelelő

felmondási idő tartama: Munka Törvénykönyve szerinti 

 

Választott tisztségviselők:

Dr. Hermann István – felügyelő bizottsági elnök

megbízási díj: 60.000 Ft/hó

Bakos László – felügyelő bizottsági tag

megbízási díj: 30.000 Ft/hó

Böröczky Tamásné – felügyelő bizottsági tag

megbízási díj (bruttó): 30.000 Ft/hó

 

2.Egyéb információk:

 

Könyvvizsgáló: Kovács Zoltán

 

3.Alkalmazottaink és munkaköreik:

 

Pápa Árok utca 7. szám alatti székhelyen dolgozók száma: 8 fő

Környezet-egészségügy közfeladat: 12 

Pápa Szabó Dezső utca HRSZ: 6918 szám alatti telephelyen dolgozók száma:

telep és szállításvezető: 2 fő

adminisztráció: 5 fő

telepi beosztásban: 20 fő

rakodói beosztásban: 12 fő

gépkocsivezető: 9 fő

 

4. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme):

          Bordás Ferenc ügyvezető, gazdasági vezető, ügyfélszolgálati vezető email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. telefon: 06 30/6103015

          Tóth Judit hulladékgazdálkodási és környezetvédelmi vezető email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. telefon: 06 30/4573235

 

 Általános közzétételi lista, a 2011. évi CXII. törvény 1. sz melléklete alapján

Adat

Frissítés

Megőrzés

1.

A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei

A változásokat követően azonnal

2.

A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai

A változásokat követően azonnal

3.

A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme)

A változásokat követően azonnal

4.

A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefonszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend

A változásokat követően azonnal

5.

Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

A változásokat követően azonnal

6.

A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai

A változásokat követően azonnal

7.

A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

A változásokat követően azonnal

8.

A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai

A változásokat követően azonnal

9.

A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye

A változásokat követően azonnal

10.

A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve

A változásokat követően azonnal

11.

A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai

A változásokat követően azonnal