kastelybanner

furdobanner

termal camping papa-logo s

konyvtarlogo 

kekfestobanner

Hírek

Ünnepi nyitvatartás

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. augusztus 20.-án mind az Árok utcai személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk, mind a Szabó Dezső utcai hulladékudvarunk zárva tart!

Megértésüket köszönjük!

Telefonos ügyfélszolgálat technikai szünet

Tisztelt Ügyfeleink!

Hétfőn (2021.08.09.-én) telefonos ügyfélszolgálatunk technikai okokból 08:00-12:00 között szünetel.
Az Árok utcai személyes ügyfélszolgálatunk, valamint a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címen elérhető elektronikus levelezésünk zavartalanul üzemel ez idő alatt is.

Megértésüket köszönjük!

Szüneteltetett szolgáltatások újraindítása

Tisztelt Ügyfeleink!

Személyes ügyfélszolgálatunk 2021. április 7-től (szerda) ismét elérhető.

Nyitva tartása:

Hétfőtől-szerdáig 08:00 - 12:00

Csütörtökön 08:00 - 20:00

Péntek nincs ügyfélfogadás 

 

Továbbá Pápa Szabó Dezső utcai telephelyünkön található hulladékudvar 2021. április 8-tól hétköznapokon 08:00-14:00, illetve 2021. április 10-től minden páros hét szombatján 08:00-11:00-ig nyitva tart!

 

Személyes ügyintézés mellett továbbra is az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:

1. Telefonos ügyfélszolgálatunkat a személyes ügyfélszolgálat szüneteltetésének idejére kibővítjük. Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 06-89-777-990

Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségi ideje:

Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00 – 12:00 óráig

Csütörtök: 8:00 – 20:00 óráig

2. Elektronikus ügyintézéshez e-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

3. Levelezési címünk: 8500 Pápa, Árok u. 7.

Közszolgáltatási szerződéssel, adatváltozással kapcsolatos nyomtatványok a www.kozszolg.hu (ügyfélkapcsolat fül / letölthető nyomtatványok menüpont) honlapunkon megtalálhatók és letölthetők.

A nyomtatványok eljuttatási módja ügyfélszolgálatunkra: szabályszerűen kitöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában (max. 25 MB méretig) csatolva e-mail címünkre, illetve postai úton

Köszönjük!

Informatikai hiba elhárítása

Tisztelt Ügyfeleink!

A 2021.03.26-án kezdődött informatikai hibát a Telekom Nyrt. szakemberei a mai napon (2021.03.29) 11:20 perckor elhárították. Ügyfélszolgálatunk telefonon és elektronikus úton újra elérhető!

Türelmüket és megértésüket köszönjük!

Informatikai hiba

Tisztelt Ügyfeleink!

Internet szolgáltatásunkban bekövetkezett hiba okán 2021.03.29-én ügyfélszolgálatunk sem telefonon, sem elektronikus úton sem lesz elérhető. A hiba elhárítását a Magyar Telekom Nyrt szakemberei 2021.03.26-án megkezdték. A hiba kijavításáig szíves türelmüket kérjük!

Az üzemzavar elhárultáról a honlapunkon illetve facebook oldalunkon tájékoztatjuk Önöket!

Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

A 133/2021 (III.19.) korm. rendelettel módosított védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III.5.) Korm. rendelet (továbbiakban rendelet), szolgáltatásokkal kapcsolatos ideiglenes intézkedései alapján, személyes ügyfélszolgálatunk működtetését 2021. március 8-tól visszavonásig szüneteltetjük.

Személyes ügyintézés helyett az alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:

1. Telefonos ügyfélszolgálatunkat a személyes ügyfélszolgálat szüneteltetésének idejére kibővítjük. Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetősége: 06-89-777-990

Telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségi ideje:

Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00 – 12:00 óráig

Csütörtök: 8:00 – 19:00 óráig

2. Elektronikus ügyintézéshez e-mail címünk: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

3. Levelezési címünk: 8500 Pápa, Árok u. 7.

Közszolgáltatási szerződéssel, adatváltozással kapcsolatos nyomtatványok a www.kozszolg.hu (ügyfélkapcsolat fül / letölthető nyomtatványok menüpont) honlapunkon megtalálhatók és letölthetők.

A nyomtatványok eljuttatási módja ügyfélszolgálatunkra: szabályszerűen kitöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában (max. 25 MB méretig) csatolva e-mail címünkre, illetve postai úton

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a személyes ügyfélszolgálat működésének szüneteltetésével egyidejűleg a gyűjtőedények értékesítése is szünetel.

Továbbá Pápa Szabó Dezső utcai telephelyünkön található hulladékudvar a rendelet előírásának megfelelően 2021. március 8-tól visszavonásig zárva tart!

Megértésüket köszönjük!